Halifax, NS, Ca

9 mei 2023 - Goffs, Canada

Beste mensen, " volgers", het is nu echt begonnen. De camper staat al enkele dagen te wachten in de haven, die wij morgen, woensdag ochtend, gaan halen. Onze reis naar Halifax was ongelofelijk: trein, vlucht met overstappen in Toronto, ( dus weer 2 uur terug vliegen) alles zonder enige vertraging!! Dit hebben wij met eerdere intercontinentale vluchten nog nooit meegemaakt!!!!!

Security? : Meteen ad beurt, Douane? :5-10 minuten.

Overal zeer vriendelijke en behulpzame mensen, die meteen doorhadden dat wij al 35 jaar niet meer gevlogen hadden.......Ook de begeleiding van de KLM en WestJet met onze gekoelde medicijnen was uitstekend!

Met een huurauto, nu wij 2 dagen in het Hilton Garden Inn vertoeven, Halifax wat bezocht: de CAA ( nl ANWB), de Canadian Tire, een mixture van een super autoshop/Welkoop/Decathlon etc en de Walmart voor de inwendige mens: Oei! Wat een prijzen voor levensmiddelen! Het is dat de brandstof goedkoop is.

Wat zijn de mensen die wij hier al gesproken hebben jaloers dat wij dit 5 maanden kunnen doen, zo ook onze gedachte dat wij de mogelijkheid hebben dit te gaan doen.

Nog even wat impressies:

IMG_20230508_103146nog even...

IMG_20230508_170218de foto die je niet mag maken/Schermpjes met B filmsIMG_20230508_112929wat een heerlijke beenruimte met zo'n comfort stoel!IMG_20230508_155321zicht op Toronto ( grootste stad van Canada

IMG-20230509-WA0000zicht uit hotelkamer

Tot de volgende keer,

M&H

1. Hanneke:
    10 mei 2023
    Fijn dat alles voorspoedig verlopen is. 👍👍
  2. Aad:
    Mooi te lezen
    Geniet ze damen
  3. Roelof:
    10 mei 2023
    Hoi Hans en Marion, geniet van deze reis, heel veel plezier samen.
  4. Hilda:
    11 mei 2023
    Fijn dat de reis zo soepel is gegaan.
    Veel plezier met de reis die nu gaat beginnen.