Delivery order, op weg

Hallo iedereen,

Eerst maar: vandaag , donderdag, een prachtige zonnige dag met 25 graden! Ook de dagen ervoor bij Halifax zonnig, maar frisser: 0-13 graden.

Ook hartelijk dank voor de leuke reacties, voel je alsjeblieft niet bezwaard als je niet reageert: lees wat je wilt lezen, het is nog een hele " zit", ook voor ons.

We schrijven het ook als dagboek voor ons dat we later in een fotoboek kunnen printen.

Alles ging tot nu toe verbazingwekkend soepel, maar ja de delivery order.

Woensdag hadden wij een afspraak met de tussenpersoon van de verscheping, voor de laatste papieren voor de haven en douane.

Echter bij de haven hadden wij de delivery order nodig, die niet was bijgevoegd en we zagen de camper al op ons wachten,

IMG_20230510_101425

maar de zeer vriendelijke medewerkers van ACL, de verscheper, kregen het voor elkaar via de tussenpersoon alsnog de delivery order te regelen: pffffffff

IMG_20230510_102727

Dus toch woensdag, een uurtje later, op weg: diesel ( €0,94) tanken, propaan tanken, verse levensmiddelen en op weg , waar wij bij Moncton ( het Franstalige New Brunswick) op een P van een recreatie park overnacht hebben en vandaag gearriveerd zijn op een prachtig plekje langs de rivier St John River, zo'n 25 km boven Woodstock ( Ca), dus even fris plonsen.

IMG_20230511_175501_1

Het rijden hier is fantastisch, brede rustige glooiende 4 baans snelwegen

IMG_20230511_172111met soms wisselende ( lees: slecht) kwaliteit asfalt.Doet ons denken ah rijden in Siberië qua landschap met een vleugje Zweden, Zweedse huisjes maar meer grijs en wit.Inhalen hoeft niet, doen de anderen voor ons, wij rijden zo'n 95 km/h, de rest, dus ook die grote joekels halen ons met 110 kmh in en dat doen ze keurig!IMG_20230511_153138

Morgen richting/voorbij Quebec,

Groetjes Marion en Hans

1. Aad:
    Mooi om te lezen
    Geniet ze
  2. Hanneke:
    12 mei 2023
    Toch nog even spannend dus met de papierwinkel. Wat betreft de diesel prijs: kan je wat opsturen haha. Bizar hè zo n verschil maar wel prettig. Hoeveel km rijden jullie op een dag?